خشک شدن خلیج گرگان، گلستان و استان های همجوار را تهدید می کند

استاندار گلستان گفت: خشک شدن خلیج گرگان، هستی استان گلستان و استان های همجوار را تهدید می کند.

به گزارش گلستان فردا، علی محمد زنگانه در دیدار با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با هدف جلب حمایت و پشتیبانی جهت تسریع در احیای خلیج گرگان و طرح گردشگری آشوراده، اظهار کرد: با دستورات قاطع رییس جمهور در سفر به گلستان، لایروبی و احیای خلیج گرگان روند مناسبی دارد و خواستار حمایت بیشتر جهت تسریع در انجام کار هستیم.
وی افزود: طرح طبیعت گردی و گردشگری آشوراده که همه مجوزهای لازم را اخذ کرده و نیازمند تصویب در شورای عالی معماری و شهرسازی است، با مشکلاتی مواجه شده و نیازمند حمایت و پشتیبانی این وزارتخانه جهت تبیین اهمیت طرح برای تصویب و اجرای آن هستیم.
زنگانه خطاب به ضرغامی گفت: از حمایت شما به جهت اختصاص مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان در پایان سال گذشته برای تکمیل زیرساخت های استان قدردانی می کنیم.
وی افزود: از همین محل، آسفالت راه دسترسی به ساحل چارقلی، تکمیل زیرساخت برای دسترسی به آبشار زیارت و چند پروژه گردشگری دیگر در حال انجام می باشد.

  31 خرداد 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 67128
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام