رئيس اداره سرمايه گذاري و مشارکت مردمي شهرداري گرگان :
اولویت مدیریت نوین شهری با جذب سرمایه گذار در اجرای پروژه ها است

رئيس اداره سرمايه گذاری و مشارکت مردمی شهرداری گرگان گفت:  اولويت اول شهرداری جذب سرمايه گذار در اجرای پروژه ها است و در اين راستا اقدام به بررسي مجدد شيوه نامه سرمايه گذاری کرده تا  بعد از تصويب در شورای اسلامی شهرگرگان ورود و جذب سرمايه گذار با کمترين بروکراسی اداری انجام شود.

به گزارش گلستان فردا، مهدی مهاجر تبريزی با بیان این مطاب اظهار کرد: بزرگترين پروژه سرمايه گذاري تاريخ شهرداري گرگان با ساخت پروژه تجاری مسکوني در عرصه اي به مساحتي حدود 2/5 هکتار در بلوارصياد شيرازي در مرحله اخذ مجوزهاي لازم جهت واگذاري به سرمايه گذار است.

وی افزود: پروژه تجاري مسکوني بلوار صياد شيرازي با اعتباري بالغ بر دو هزار و 700 ميليارد تومان طبق برنامه ريزي صورت گرفته تقريبا طي 3 تا 4 سال به اتمام خواهد رسيد.

مهاجرتبریزی خاطر نشان کرد: مهمترين پروژه هايي که تاکنون به سرمايه گذاران واگذارشده عبارتند از پروژه تجاري - گردشگري بازار هفت شهر ، واقع در بلوار غدير؛ پروژه مسکوني- تجاري واقع دربلوار ناهارخوران (انبار جهاد و مجتمع هاي مسکوني ميناگل و چشم انداز است.

وی تصريح کرد: پروژه بازار هفت شهر در محله بلوار غدير يکي از پروژه هاي خاص با الگوبرداري از هفت بازار قديمي و سنتي کشور در حال اجرا توسط سرمايه گذار است که خود باعث رونق بخشيدن به محله غدير خواهد شد.
مهاجر تبریزی عنوان کرد: اداره سرمايه گذاري و مشارکت هاي مردمي شهرداري گرگان در پروژه شهربازي مدرن گرگان در منطقه هزار پيچ ، آماده اعلام فراخوان جذب سرمايه گذار در بخش هاي مختلف اعم از فضاي پارک، هتل، دو سالن سرپوشيده وفضاي شهربازي رو باز توسط شهرداري براي واگذاري به سرمايه گذار است.

برخی پروژه ها آماده واگذاری به سرمایه گذار هستند

رئيس اداره سرمايه گذاري و مشارکت مردمي شهرداري گرگان با اشاره به رايزني و استفاده از ظرفيت نمايشگاه گردشگردي تهران در حوزه تجهيزات و وسايل شهربازي مدرن گرگان گفت: اميدوارم با درايت و تدابير شهردار محترم و همراهي اعضاي محترم شوراي اسلامي شهرگرگان بتوان از ظرفيت خواهر خواندگي شهرگوانگژو چين در حوزه ساخت و تجهيز هتل و شهربازي مدرن گرگان بهره مند شويم.
مهاجر تبریزی گفت: با توجه به مشکلات و سختي هاي اخذ مجوز هتل در محدوده ناهارخوران در حوزه گردشگري و در راستاي جلب رضايت مسافران به دنبال اخذ مجوزات لازم جهت احداث هتلي در شأن مردم گرگان در ناهارخوران و در محل هتل شهرداري قبلي که خود يک نوستالژي براي شهروندان گرگاني بود هستيم و انشاءالله آن را از طريق سرمايه گذاران اين حوزه خواهيم ساخت.
وی افزود: در حال حاضر پروژه هاي مسکوني - تجاري زيادي در سطح شهر گرگان آماده واگذاري به سرمايه گذاران مي باشد و اين برنامه جدي مهندس سبطي شهردار محترم براي تبديل به احسن کردن املاک شهرداري وجلوگيري از خام فروشي اين املاک به منظور کسب درآمد براي شهرداري مي باشد.
مهاجرتبریزی در ادامه عنوان کرد: در اين راستا بخش ارزيابي اداره سرمايه گذاري شهرداري گرگان با همراهي اداره املاک شهرداري درحال رصد و ارزيابي زمين هاي متعلق به شهرداري گرگان با قابليت واگذاري به سرمايه گذاران عزيز مي باشد تا از خام فروشي زمين ها و املاک به منظور صرف کسب درآمد براي شهرداري جلوگير ي نمايد .

نقش مشارکت های مردمی و خیّران در توسعه شهر

رئيس اداره سرمايه گذاري و مشارکت مردمي شهرداري گرگان پيرامون تاثيرات موثر مشارکت مردمي گفت: با تلاش ها و تدابير شهردار گرگان در جذب شرکت هاي سرمايه گذار و تعامل و رايزني با بانک شهر و ساير دستگاه هاي تامين کننده اعتبار براي اجراي پروژه هاي بزرگ مقياس درحال انجام است.
مهاجرتبریزی ادامه داد: هدف از اين کار برداشتن بار هزينه هاي ساخت و ساز که فعلا تامين کننده قسمت اعظمي از اعتبارات شهرداري گرگان مي باشد از دوش شهروندان عزيز گرگاني است اما نبايد فراموش کرد که براي ساختن شهري نمونه بايد دست به دست هم بدهيم.
وي خاطرنشان کرد: خيران مي توانند همانطور که در مدرسه سازي، مشارکت هاي مردمي خوبي داشته و دارند در حوزه شهري نيز با شهرداري همراه شوند و مي توانند در بخش هاي مختلف از جمله احداث پارکها و بوستانها و ساخت سالن ورزشي در محلات ، درختکاري و مبلمان شهري مشارکت کنند.

رئيس اداره سرمايه گذاري و مشارکت مردمي شهرداري گرگان در پایان اظهار کرد: ما مي توانيم با مشارکت مردمي وحضور خيران عزيز در اجرا و توسعه پروژه هاي عام المنفعه خدمات بيشتري را در تمامي محلات شهر گسترش دهيم واين موضوع يعني رويکرد محله محوري با ارائه خدمات به شهروندان و به ويژه جوانان در محلات گوناگون سطح شهر يکي ديگر از اولويت هاي مهم شهردار گرگان مي باشد.

  8 شهریور 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 67549
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام