فرماندار گرگان:
در خدمت به مردم مرزبندی سیاسی و جناحی نداریم/تغییرات در فرمانداری برای پیشبرد امور است

 فرماندار گرگان گفت: در خدمت به مردم هیچگونه مرزبندی سیاسی و جناحی وجود ندارد؛ ضمن اینکه در به کارگیری نیروهای انسانی نیز تلاش می‌کنیم تا فارغ از جناح بندی‌های سیاسی از همه ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و دولت مردمی سیزدهم‌ بهره بگیریم.

به گزارش گلستان فردا، عیسی پایین‌محلی در جلسه شورای معاونین این فرمانداری به موضوعات مهمی همچون برپایی موکب بزرگ جاماندگان اربعین اشاره و از آن به عنوان یک رخداد عظیم فرهنگی و مذهبی یاد کرد و گفت: این موکب همزمان با ایام اربعین سید و سالار شهیدان و در قالب ۸۰ موکب در شهر گرگان برپا می‌شود و مردم شهر دارالمومنین، گرگان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۳ در این موکب‌ها حضور پیدا کنند.

فرماندار گرگان به برخی از شاخصه‌های اخلاقی و اداری اشاره کرد و افزود: اخلاق خانوادگی، اخلاق اقتصادی، اخلاق شغلی، اخلاق عبادی و اخلاق اجتماعی جزو موضوعات مهمی است که اگر به این فضایل دست پیدا کنیم انسانی مفید و توانمند برای خانواده و اجتماع خواهیم بود.

وی با بیان اینکه هیچ خطی کشی و مرزبندی سیاسی نباید در اداره امور فرمانداری وجود داشته باشد، اظهارکرد: در خدمت به مردم هیچگونه مرزبندی وجود ندارد؛ ضمن اینکه در به کارگیری نیروهای انسانی نیز تلاش می‌کنیم تا فارغ از جناح بندی‌های حزبی و سیاسی از همه ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و دولت مردمی سیزدهم‌ بهره بگیریم.

پایین‌محلی خاطرنشان کرد: اگر تغییر و تحولی در مجموعه مدیریت فرمانداری ایجاد شده یا در آینده انجام خواهد شد صرفاً برای پیشرفت و پیشبرد امور خواهد بود.

وی تاکید کرد: رعایت مسائل بیت‌المال، رعایت قوانین و مقررات، پاسخگویی به مردم و تکریم ارباب رجوع جزو موضوعاتی است که همه ما باید به آنها توجه ویژه داشته باشیم.

فرماندار گرگان خودنظارتی را موضوعی مهم و ارزشمند دانست و افزود: در کنار وجود دستگاه‌های نظارتی افراد در هر جایگاهی که قرار دارند باید نسبت به عملکرد خود حساسیت داشته باشند و مراقبت کنند تا دچار لغزش نشوند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال آینده گفت: لازم است از هم اکنون نقاط قوت و ضعف دوره‌های گذشته بررسی و نیازها احصا شودتا بتوانیم کم کم خود را برای برگزاری انتخاباتی قانونمند و پرشور آماده کنیم.

  16 شهریور 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 67594
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام