کشف زمین خواری ۴۰ میلیاردی در گنبدکاووس

فرمانده انتظامی گلستان از کشف زمین خواری ۴۰ میلیارد ریالی در گنبدکاووس خبرداد.

به گزارش گلستان فردا، سردار محمدسعید فاضل دادگر اظهارکرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان گنبدکاووس مبنی بر وقوع یک فقره زمین خواری، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: با بررسی‌های میدانی ماموران انتظامی و همکاری نماینده اداره منابع طبیعی و هماهنگی با مراجع قضائی و بهره گیری از نقشه‌های هوایی بیش از ۹۴ هزار متر از اراضی ملی و طبیعی را که به طور غیرقانونی تصرف شده بود، کشف و خلع ید شد.

فاضل دادگر با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان، ارزش اراضی تصرف شده بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان مبارزه با مفاسد اقتصادی و زمین خواری را یکی از اولویت‌های ماموریت پلیس امنیت اقتصادی عنوان و بیان کرد: پلیس قاطعانه با سودجویان و اخلال گران نظم و امنیت اقتصادی برخورد می‌کند.

  31 شهریور 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 67701
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام