عکاس گلستانی نشان افتخار جشنواره لندن را کسب کرد

اثر «سحر حسن زاده» عکاس خوش ذوق گلستانی در بین ۲۰ اثر برگزیده عکس جشنواره لنز لاکچر لندن قرار گرفت.

به گزارش گلستان فردا، اثر سحر حسن زاده، عکاس گلستانی به عنوان تنها عکاس ایرانی در بین ۲۰ عکس برگزیده جشنواره «لنز لاکپر» قرار گرفت.

هر ساله بیش از ۱۰۰ کشور دنیا در این جشنواره شرکت می‌کنند و هزاران عکس به این جشنواره ارسال می‌شود. بعد از داوری اولیه و انتخاب چند صد عکس، در نهایت ۲۰ عکس به عنوان اثر برتر انتخاب می‌شود که اثر سحر حسن زاده از گلستان در بین ۲۰ اثر نهایی برگزیده شد.

حسن زاده دارنده چندین عنوان پذیرش جشنواره‌های خارجی و داخلی است، پیش از این دو عکس از این عکاس خوش ذوق گلستانی در جشنواره عکس زنان صربستان ۲۰۲۲، شایسته تقدیر جشنواره قرار گرفته بود.

وی جایزه ویژه و مدال طلای جشنواره‌ اساهی شیمبون ژاپن، روبان فیاپ جشنواره هندوستان و فینالیست جشنواره حمدان را در کارنامه خود دارد.

لنزکالچر یکی از فراگیرترین منابع برای یافتن استعدادهای عکاسی در سراسر جهان است که توسط یک گروه بسیار کوچک پایه‌ریزی شد؛ افرادی که در کشورهای مختلف زندگی می‌کنند اما همگی شیفته عکاسی هستند. جیم کسپر (Jim Casper) و لورا سَکِت (Laura Sackett) سرپرستان اصلی مجموعه‌ی لنزکالچرند و یازده عضو فعال آن را دانشجویان، نویسندگان، طراحان، نمایش‌گردانان و البته عکاسان تشکیل می‌دهند.

  5 آبان 1401
بخش : گرگان / فرهنگی
کد خبر: 67922
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام