استاندار گلستان:
گلستان آماده حمایت از طرح دیپلماسی مهارتی است

استاندار گلستان با تشریح ویژگی‌های ممتاز و موقعیت ویژه این استان در برقراری ارتباط با آسیای میانه گفت: گلستان آماده حمایت و پشتیبانی کامل از اجرایی شدن طرح دیپلماسی مهارتی است.

به گزارش گلستان فردا، علی‌محمد زنگانه عصر جمعه در نشست تخصصی دیپلماسی مهارتی با حضور وزیر آموزش و پرورش در گرگان اظهار کرد: با توجه به تفاهمنامه روسای جمهور ایران و ترکمنستان و سفر هیات چندی قبل مدیران گلستان به بلکان آباد ترکمنستان، اجرای این طرح به طور ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: بستر اجرای این طرح به طور کامل در گلستان فراهم شده و گلستان از هر اقدامی برای برگزاری کامل و فاخر دیپلماسی مهارتی استقبال می‌کند.

استاندار گلستان با اشاره به آماده شدن آزمایشی طرح پرورش اوان کودکی پیشنهادی استان گفت: در صورت تحقق این هدف، خدمتی بزرگ به آینده‌سازان کشور شده و سلامت اندیشه و تفکر آنان بیمه خواهد شد.

زنگانه ادامه داد: بدنه آموزش و پرورش از قابلیت فوق العاده علمی و آموزشی برخوردار است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

بهره برداری از مرکز رشد و فناوری دانش آموزی (شهدای هسته‌ای استان گلستان) و بازدید از نمایشگاه اقوام ایران زمین در گرگان از دیگر برنامه های وزیر آموزش و پرورش در سفر به گلستان است.

  21 آبان 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 68029
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام