عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:
ساختار فعلی نهاد کتابخانه های کشور با مشکلات بنیادی متعددی روبرو است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت:ساختار فعلی نهاد کتابخانه های کشور با مشکلات بنیادی متعددی روبرو است که تلاش کردیم تا پایان امسال اصلاح ساختار این نهاد و همچنین مشکلات کتابداران را مصوب کنیم.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، غلامرضا منتظری ظهر شنبه در آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار اظهارکرد: دست یابی به توسعه و پیشرفت مسیری جز دانایی و استفاده از ظرفیت و توان کتاب ندارد که برای آن باید تقویت فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را مورد توجه بیشتر قرار داد.

وی افزود: شناسایی آمار افرادی که بیشترین مراجعه را به کتابخانه عمومی دارند باید در راستای ترغیب و تشویق دیگر افراد به مطالعه انجام شود

منتظری افزود: اصلاح ساختار نهاد کتابخانه ها و مشکلات کتابداران کشور تا پایان امسال مصوب می‌شود. 

وی گفت: کارکنان کتابخانه ها و به ویژه کتابداران در ترویج و توسعه فرهنگ در زمره سربازان خط مقدم محسوب می‌شوند که با کمترین امکانات بیشترین خدمات را ارائه می‌دهند.

منتظری ادامه داد:  اصلاح ساختار نهاد کتابخانه ها و مشکلات کتابداران کشور تا پایان امسال مصوب می‌شود. 

به گفته وی ، انتظار است که والدین و خانواده‌ها بخشی از فضای خانه را برای کتابخوانی فرزندان اختصاص دهند و در ساعاتی از شبانه روز به مطالعه جمعی بپردازند.

  28 آبان 1401
بخش : گرگان / فرهنگی
کد خبر: 68091
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام