مدیر کل منابع طبیعی گلستان:
نیروهای منابع طبیعی برای مقابله با آتش در حال آماده باش هستند

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان برای پیشگیری از آتش سوزی احتمالی به حالت آماده باش در آمده اند.

به گزارش گلستان فردا، حمید سلامتی اظهارکرد: بر اساس پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش دما در روزهای آینده، احتمال وقوع حریق در سطح جنگل‌ها و مراتع به ویژه جنگل‌های دست کاشت وجود خواهد داشت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان افزود: بر این اساس، به منظور پیشگیری و مقابله با حریق احتمالی، نیروی یگان حفاظت و سایر نیروهای طرح جنگل داری برای حفاظت از جنگل‌ها به طور کامل آمادگی دارند.

سلامتی گفت: شناسایی و سازماندهی بسیجیان استان گلستان در قالب نیروهای همیار طبیعت برای پیشگیری، شناسایی و اطفاء حریق در سطح جنگلها و مراتع استان انجام شده است.

وی از مردم خواست: از روشن کردن آتش در دامنه و حاشیه جنگل‌ها و مراتع خودداری کرده و در صورت مشاهده آتش سوزی آن را به منابع طبیعی اطلاع دهند.

  30 آبان 1401
بخش : گرگان / محیط زیست
کد خبر: 68109
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام