مدیرکل ثبت اسناد و املاک گلستان:
تسهیلات ویژه برای کشاورزان در راستای اجرای طرح حدنگاری

1643159634156654197

مدیرکل ثبت اسناد و املاک گلستان عنوان کرد: تسهیلات ویژه ای را برای کشاورزان در راستای اجرای حدنگاری در نظر گرفته‌ایم و تهیه نقشه و مستندسازی را بزودی انجام خواهیم داد که هم اکنون این عملیات در مرحله مناقصه است.

به گزارش گلستان فردا، محمدتقی رضاییان اظهار کرد: مساحت گلستان بیش از دو میلیون مترمربع بوده که ۶۸۰ هزار هکتار آن را اراضی کشاورزی تشکیل داده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک گلستان افزود: برای ۱۵ درصد اراضی کشاورزی گلستان شامل ۱۰۱ هزار هکتار به تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ قطعه با همکاری جهاد کشاورزی سند مالکیت صادر شده است.

وی ادامه داد: مشمولان سند حدنگار دو گروه هستند؛ گروهی سند مالکیت شش دانگ داشته که می‌توانند با ارائه درخواست به واحد ثبتی مراجعه کنند.

رضاییان اضافه کرد: عده‌ای هم که سند عادی (قولنامه) دارند هم در راستای اجرای قانون تعیین تکلیف اراضی می توانند با مراجعه به سامانه نسبت به تشکیل پرونده اقدام کرده و بعد از بررسی مستندات، برای آنها سند صادر خواهد شد.

 

  22 آذر 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 68289
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام