رییس کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر گلستان:
رویکرد برنامه دهه فجر بر پایه شعار سال خواهد بود/اجرای 150 برنامه در دهه فجر

رییس کمیته کارگری و کار آفریتی ستاد دهه فجر استان گلستان گفت:  امسال برنامه های دهه فجر در حوزه کارگری و کار آفرینی بر پایه شعار سال خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، حسینعلی خواجه مظفری در نشست خبری ستاد دهه فجر که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب وضعیت کارگران نسبت به گذشته بهتر شده است و رفاهیات آنان نیز در کنار حمایت از حق و حقوق آنها نیز دیده. شده است.
وی افزود: امسال 57/4دهم درصد حقوق کارگران افزایش یافت و تعداد 46 هزار کارگاه در استان مشنول بیمه تامین اجتماعی هستند.
مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی افزود: 150برنامه برای برگزاری جشن انقلاب امسال برای حوزه کارگری و کارفرمایی در نظر گرفته شده است که در همه شهرهای استان برگزار می شود.
وی افزود: افتتاح طرح های اشتغالزایی، افتتاح دفاتر خدماتی و کارگزاری تامین اجتماعی، کنار گذاردن موانع اعطای مجوز به شرکت های کاریابی که امسال به 62شرکت می رسد.
خواجه مظفری گفت: بازدید از کارگاه ها و کارخانه ها و رفع مشکلات کارگران و کار فرمایان، بازدید لز کارگران بازنشسته و آسیب دیده، برگزاری نشست های بصیرتی و تببیتی برای کارگران و برگزاری بازیهای محلی و ورزشی در محل کارگاه ها و کارخانه ها از نمونه برنامه های این ستاد در دهه فجر است

  3 بهمن 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 68576
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام