رئیس کمیته شهدا و ایثارگران دهه فجر گلستان:
مرکز سلامت ایثارگران قرن آباد در دهه فجر کلنگ زنی می شود

رئیس کمیته شهدا و ایثارگران ستاد دهه فجر  اسلن گلستان گفت: در دهه فجر امسال مرکز سلامت و توانبخشی ایثارگران استان در روستای قرن اباد کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، اسرافیل وزیری امروز در نشست خبری ستاد دهه قجر که به در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: برای ساخت مرکز سلامت ایثارگران با اداره کل نوسازی مدارس قرار داد بسته شده و نظارت کامل برا ان صورت میگیرد نا به سرنوشت مرکز توانبخشی توشن دجار نشود.

وی افزود: برای ساخت این مرکز درخواست 50 میلیارد تومان اعتبار داشتیم که 15 میلارد آن مصوب شده و به زودی پس از کلنگ زنی در ایام الله دهه فجر عملیات ساخت آن آغاز خواهد شد.

وزیری گفت: غبار روبی مزار شهداء ، اجرای برنامه های ورزشی ، تبلیغات محیطی ، زنگ انقلاب ، یادواره شهدا، ارسال پیامک تبریک برای خانوده های شهدا و ایثارگران و طرح سپاس از جمله برنامه های این ستاد در ایام دهه قحر در برای این خانوده ها در استان است که اجرائی می شود.

وی ادامه داد: تمامی مزار شهدا مرمت شده است که مبلغ 2 میلیارد تومان برای 70 مزار هزینه شده است.

وزیری در رابطه با پروژه توانبخشی توشن هم گفت: این طرح خدود 13 سال است که همچنان منتظر افتتاح است اما هر بار بنا به دلایلی به تعویق افتاد  و مجری آن راه و شهر سازی بود و بالاخره با پبگری های مجدانه استاندار  در این دهه فجر استخر این محموعه که یکی از مهم ترین بخش های آن است افتتاح و به بهره برداری می رسد که به دنبال آن دیگر بخش های نیز راه اندازی خواهد شد.

  5 بهمن 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 68594
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام