رئیس ستاد دهه فجر شهرستان مینودشت:
افتتاح و کلنگ زنی یکهزار و 33 طرح عمرانی و اقتصادی با بیش از 300 میلیارد تومان

رئیس ستاد دهه فجر و فرماندار شهرستان مینودشت گفت: امسال در ایام الله دهه فجر یکهزار و 33 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار 357 میلیارد و 935 میلیون تومان کلنگ زنی و افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، تقی قزلسفلو امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر استان که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد:

سال گذشته این اعتبارات 200 میلیارد تومان بود که امسال با افزایش 73 درصدی مبلغ 151 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است .

وی افزود: 71 طرح با اعتبار 66 میلیاردو 839 میلون تومان در این ایام افتتاح می شود و 12 طرح با اعتبار 128 میلیارد و 501 میلیون تومان کلنگ زنی می شود.

فرماندار مینودشت بیان کرد: مجموع طرح های عمرانی 88 طرح با اعتبار 195 میلیارد و 340 میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه مینودشت یکی از شهرهای موفق در حوزه گردشگری است در بخش احیای بافت روستایی امسال در ایام دهه فجر 2 روستا از روستاهای هدف گردشگری استان که یکی روستای قل قافه با اعتبار 6 میلیارد و 200 میلیون تومان  و روستای ساسنگ  با اعتبار 3 میلیارد و 800 میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

قزلسفلو گفت:  طرح فیبر نوری با اعتبار 617 میلیارد تومان که شبکه هوایی را تبدیل به نوری میکند در این ایام اجرائی می شود.

وی گفت: جاده جایگزین 5 روستای بالا دست سد نرماب نیز در این ایام کلنگ زنی می شود و 20 واحد زیر مجموعه بنیاد مسکن نیز در این ایام افتتاح و تحویل می شود.

 

 

  5 بهمن 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 68595
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام