مدیرکل کمیته امداد گلستان:
۱۳۰ بانوی فعال و موفق کمیته امداد استان تجلیل شد

درهمایش بانوان فرهیخته تحت پوشش کمیته امداد استان گلستان از ۱۳۰ بانوی فعال و موفق کمیته امداد استان گلستان تجلیل شد.

به گزارش گلستان فردا، عیسی بابایی با اشاره نقش به سزای مادران وبانوان در تربیت فرزندان سالم وصالح درجامعه اسلامی تصریح کرد: در این مراسم از بانوان فرهیخته و موفق و فعال اقتصادی و اجتماعی درحوزه اشتغال و تربیت فرزندان نمونه و برگزیده مسابقات ورزشی و قرآنی ، بانوان منتخب و فعال مراکز نیکوکاری، بانوان بازنشسته تامین اجتماعی، تجلیل بعمل آمد.
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به انتخاب افراد براساس حفظ حجاب و عفاف و تربیت فرزندان نمونه ، افزود: هدف از برگزاری این جلسه ، تکریم مقام و منزلت بانوان و ارج نهادن به زحمات مادران موفق و تشویق سایر مددجویان به الگو برداری و تأسی از سیره و زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) است .
بابایی با اشاره به ۸۴ هزار خانوارمددجوی تحت حمایت امداد گلستان افزود: بیش از ۶۰ درصد از مددجویان استان را بانوان سرپرست خانوار تشکیل می دهد که به غیر از مستمری ماهانه ۵۸ میلیارد تومانی از ۵۱ خدمت دیگر این نهاد بهره مند هستند.
وی تصریح کرد از ۷۷۰۰ فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر ۴۹۰ میلیارد تومان درسالجاری ، ۳۵۵۰ اشتغال مربوط به زنان سرپرست خانوادر بوده که در حوزه های مختلف شغلی اعم از طرحهای خدماتی، تولیدی ، صنایع دستی، نوغانداری، دانش بنیان، کشاورزی و دامداری میباشد.
وی گفت: ۱۲۰۰ دانشجوی تحت حمایت از خدمات فرهنگی این نهاد بهره مند هستند که بیش از ۳۰ درصد آنها ، فرزندان زنان سرپرست خانوار می باشند .
گفتنی است در پایان این مراسم از ۹۴ نفر بانوی موفق و ۱۹ نفر فعال حوزه مراکز نیکوکاری و ۱۷ زن سرپرست خانوار بازنشسته تامین اجتماعی تجلیل شد.

  10 بهمن 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 68621
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام