رئیس فضای سبز شهرداری گرگان:
گرگان با کاشت ۶۰۰ هزار بوته گل به استقبال بهار می رود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان با اشاره به کاشت بیش از ۶۰۰ هزار گل برای استقبال از نوروز، گفت: هشت هزار اصله نهال مثمر و غیرمثمر با همکاری شهروندان گرگانی غرس می شود.

به گزارش گلستان فردا، مهستی قدس ولی  اظهار کرد: هم اکنون ۲۰۰ هزار بوته گل بنفشه در کنار سایر گل‌های بهاری از جمله سینره، لاله، شب بو در بوستان‌ها، پارک‌ها، بلوارها، معابر و نقاط مختلف سطح شهر در حال کاشت است که در آستانه عید نوروز این عدد به ۶۰۰ هزار بوته می‌رسد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان افزود: همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۲ و با فرا رسیدن زمان درختکاری، کاشت بیش از پنج هزار درخت توسط عوامل اجرایی سازمان و سه هزار درخت با مشارکت شهروندان پیش بینی شده است.

وی گفت: ساماندهی سیما و منظر شهری، کوشش در شناسایی و به وجود آوردن چهره مطلوب شهر از مأموریت‌های شهرداری است و تلاش می‌کنیم در آستانه فرا رسیدن سال نو، فضاسازی و گل آرایی شهر با همت دوچندان در قالب این طرح انجام شود.

قدس ولی افزود: اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۲ از اول بهمن ماه تا اواسط اسفندماه و حفظ و نگهداری آن تا اواسط فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد.

وی همچنین ساماندهی سطوح فضای سبز، ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین شهروندان و گل‌کاری های چشم‌نواز را از جمله اهداف طرح استقبال از بهار ۱۴۰۲، در راستای همراهی با مردم و ترغیب شهروندان برای همکاری با شهرداری، برشمرد

  11 بهمن 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 68643
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام