معاون جهاد کشاورزی گلستان خبرداد؛
توزیع بیش از ۳۶۰ تُن گوشت قرمز منجمد در گلستان

kasebeamin.ir8

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: از ۱۶ دی امسال تا هشت اسفند، ۳۶۴ تن گوشت قرمز منجمد در گلستان توزیع شده است.

به گزارش گلستان فردا، حسین پهلوانان اظهارکرد: از تاریخ ۱۶ دی امسال تا هشت اسفند میزان ۳۶۴ هزار و ۹۱۹ کیلوگرم گوشت قرمز منجمد در استان توزیع شده که از این میزان ۱۸۴ تن گوشت منجمد گوسفندی و ۱۸۰ تن هم گوشت منجمد گوساله بوده است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی گلستان در خصوص میزان گوشت توزیع شده در شهرستان های مختلف اعلام کرد که تاکنون ۱۶ هزار کیلوگرم گوشت در شهرستان آزادشهر، ۱۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت در شهرستان آق قلا، هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت در بندرگز، هفت هزار کیلوگرم گوشت در ترکمن، چهار هزار کیلوگرم گوشت در رامیان، ۱۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت در کردکوی، پنج هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت در شهرستان کلاله، ۱۷۳ هزار و ۹۱۹ کیلوگرم با احتساب سهم توزیع دستگاهی در شهرستان گرگان، ۵۷ هزار کیلوگرم گوشت در شهرستان گنبدکاووس، ۱۳ هزار کیلوگرم گوشت در شهرستان مینودشت، ۲۷ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم در شهرستان علی‌آبادکتول، ۶ هزار کیلوگرم گوشت در شهرستان مراوه تپه، ۱۱ هزار کیلوگرم گوشت در شهرستان گمیشان و ۱۴ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت در شهرستان گالیکش توزیع شده است.

وی بیان کرد: تلاش می کنیم با برنامه ریزی و پیگیری‌های مجدانه سازمان جهاد کشاورزی استان به خصوص رایزنی‌های ریاست سازمان از سطح ملی با دریافت سهمیه جدید برای ایام پایانی سال و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان میزان ۲۰۰ تن گوشت دیگر را در استان توزیع کنیم، که نیاز مردم استان را برطرف کرده و در ایجاد تعادل بازار موثر باشد.

 

  9 اسفند 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 68804
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام