معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان:
تأمین گوشت مرغ گرم ساکنان استان در اولویت قرار دارد

13950331000569_PhotoA

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: تأمین گوشت مرغ گرم ساکنان استان در اولویت قرار دارد و جهاد کشاورزی باید تأمین این نیاز پرمصرف را با جدیت دنبال کند.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، سیدمحمد دهنوی عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار گلستان، اظهارکرد: مکانیزم تنظیم بازار گلستان باید به درستی نظارت شده تا مشکل فعلی کمبود گوشت گرم و مرغ هرچه سریع‌تر حل شود.

وی بیان کرد: سهمیه گوشت گرم مرغ گلستان ۱۲۰ تن در روز است و در صورت نیاز این مقدار باید افزایش داده شود تا قیمت آن هم کنترل شود.

استاندار گلستان هم در این جلسه گفت: باید با همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود روند توزیع کالاهای اساسی در استان بهبود یابد که برپایی نمایشگاه‌های بهاره یکی از این راهکارها است.

وی افزود: نمایشگاه بهاره کالای اساسی در استان با محوریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برپا شده تا مردم اقلام مورد نیاز خود را تأمین کنند.

استاندار گفت: حذف نقش واسطه‌ها و دلالان یکی از مهم ترین روش‌ها برای کنترل بازار و حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده است که اجرای آن در گلستان باید مورد توجه نهادهای ناظر قرار بگیرد.

زنگانه افزود: قیمت‌گذاری دام باید با دقت انجام شده تا سود آن به جیب تولید کننده برود و جهاد کشاورزی باید در این حوزه نقش آفرینی کند.

 

 

 

 

  13 اسفند 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 68832
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام