مدیرعامل مدیریت پسماند شهرداری‌ها و دهیاری‌های گلستان:
سایت زباله آق قلا استانداردهای لازم برای تصفیه و دفع بهداشتی سپتاژ را ندارد

1778312

مدیرعامل مدیریت پسماند شهرداری‌ها و دهیاری‌های گلستان گفت: سایت پردازش زباله در آق قلا استانداردهای لازم برای تصفیه و دفع بهداشتی سپتاژ را ندارد باید شهرداری و یا آب و فاضلاب به وظایف قانونی خود تمکین و از سهل انگاری در این خصوص اجتناب کنند.

به گزارش گلستان فردا، حسن ملک شاهکوهی اظهار کرد: اختلاف نظر بین شهرداری و آب و فاضلاب سبب شده تا برخی از فاضلاب کش‌ها سپتاژ ها و فضولات انسانی را در کنار خیابان‌ها و زمین‌های کشاورزی رها کنند و این امر آلودگی بسیاری را به محیط تحمیل می‌کند.

حسن ملک شاهکوهی بیان کرد: سایت پردازش زباله در آق قلا استانداردهای لازم برای تصفیه و دفع بهداشتی سپتاژ را ندارد باید شهرداری و یا آب و فاضلاب به وظایف قانونی خود تمکین و از سهل انگاری در این خصوص اجتناب کنند.

وی گفت: تاکنون در چندین نوبت تصمیم بر آن شد تا از تخلیه سپتاژها در سایت پردازش آق قلا ممانعت شود اما هر بار، مهلت دوباره‌ای به شهرداری‌ها به ویژه شهرداری گرگان داده شده تا در این خصوص چاره اندیشی کنند.

 

 

 

  4 اردیبهشت 1402
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 69118
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام