معاون بهزیستی گلستان خبرداد؛
خدمت‌رسانی جهادگران سلامت در گلستان

ویزیت رایگان داندانپزشکی (7)

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی گلستان گفت: پزشکان و پیراپزشکان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در راستای اردوی جهادی به بیش از ۲۸۰ نفر از جامعه هدف بهزیستی خدمات درمانی ارائه کردند.

به گزارش گلستان فردا، مریم معصومی اظهارکرد: در راستای خدمت‌رسانی به جامعه هدف این معاونت و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان جمعی از پزشکان و پیراپزشکان جوان با برگزاری اردوی جهادی طی دو روز به انجام معاینات پزشکی و درمانی مددجویان بهزیستی در گرگان پرداختند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی گلستان گفت: در این اردو جهادی به بیش از ۲۸۰ نفر از زنان سرپرست خانوار به همراه فرزندان، کودکان کار و خیابان و فرزندان تحت سرپرستی این سازمان خدماتی رایگان ارائه کردند.

وی بیان کرد: این کاروان شامل پزشکان زنان و زایمان، دندانپزشک، روانپزشک، مغز و اعصاب، پزشک عمومی و طب سنتی بوده است.

معصومی ادامه داد: این کاروان برای اولین بار در مرکز استان مستقر شده و با برنامه ریزی های انجام شده آمادگی ارائه خدمت و گسترش این فعالیت عام المنفعه در سراسر استان را خواهیم داشت.

معاون امور اجتماعی بهزیستی گلستان اضافه کرد: حفظ و ارتقای سلامت جامعه هدف بهزیستی یکی از اولویت‌های مهم معاونت اجتماعی بهزیستی گلستان است.

 

  17 اردیبهشت 1402
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 69213
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام