امام جمعه آق‌قلا
ایستادگی امام راحل در مقابل صهیونیسم قابل توجه بوده است

امام جمعه آق‌قلا  گفت: هر کجای عالم که ندای مظلوم به گوش می‌رسید امام خمینی (ره) از آن دفاع می‌کرد و ایستادگی ایشان در مقابل صهیونیسم هم قابل توجه بوده است.

به گزارش گلستان فردا، آخوند عبدالرزاق امروز  در نشست تخصصی مرکز فرهنگی تبلیغات ادیان و مذاهب اسلامی گلستان اظهار کرد: اهداف و دستاوردهای امام خمینی (ره) باید در جامعه تبیین شود و این مهم با وحدت علما و اندیشمندان محقق خواهد شد.

وی افزود: نقش امام خمینی (ره) در ایجاد وحدت مسلمین جهان در جامعه معاصر غیرقابل انکار بوده و باید به تبیین مکتب ایشان برای نسل جوان پرداخت.

حاج آخوند عبدالجبار میرابی امام جمعه بندرترکمن هم در این نشست گفت: اتحاد، برادری و برابری راز موفقیت امام خمینی (ره) در برابر مستکبران بود و ایشان با رهبری نهضت مردمی و پیروزی انقلاب اسلامی، راه رسیدن به موفقیت را برای همه آزادیخواهان جهان علنی کرد.

وی افزود: اگر اندیشمندان، علما، نخبگان و ایرانیان جایگاه حضرت امام خمینی (ره) را به خوبی درک کنند از نعمات ثمره انقلاب اسلامی بهتر بهره می‌برند.

آخوند میرابی افزود: تجلی وحدت شیعه و سنی یکی از شاخصه های عملی گفتار امام (ره) بود و ایشان با بهره گیری از صداقت، درایت و اعتقاد به خداوند در برابر رژیم شاهنشاهی ایستادگی کرد و حتی بچه‌های درون گهواره را با اتحاد و انسجام ملی به خیابان‌ها آورد و در پیروزی قرن بیستم انقلاب اسلامی دخیل شدند.

وی بیان کرد: ایشان به یک شخصیت جهانی تبدیل شده و ما باید با درک حقیقی جایگاه ایشان خود را به آرمان های امام (ره) نزدیک کنیم.

حجت‌الاسلام دکتر شیخ رسول مزرعی عضو هیات علمی موسسه امام خمینی (ره) هم در این نشست گفت: با بررسی و تبیین اندیشه های عرفانی ایشان مخاطبان متوجه صاحب سبک، روش و نظر بودن ایشان در بعد عملی عرفان می‌شوند.

 

  13 خرداد 1402
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 69391
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام