استقبال بیش از سه هزار نفر از جشنواره موسیقی نواحی در گلستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: طی سه روز برگزاری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در گلستان بیش از سه هزار نفر از دوستداران موسیقی  به تماشای آثار اجرایی نشستند.

به گزارش گلستان فردا، محمد رعیت در حاشیه اختتامیه شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی در گلستان اظهار کرد: شهروندان و هم استانی های علاقه مند به هنر و موسیقی نواحی برخی غیر حضوری و از طریق فضاهای مجازی و برخی حضوری در مجتمع وارنا شرکت و از انی جشنواره بازدید داشتند.
وی اظهار داشت: ۱۸ گروه موسیقی نواحی از هشت استان در این سه شب اجرا داشتند که چهار گروه آن ها از هنرمندان کتولی، ترکمن و قزلباش گلستان بودند.
وی بیان کرد: یکی از اهداف شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی حفظ و انتقال صحیح هنر اصیل ایرانی به نسل جوان و نوجوان بوده و به یقین باید به نیکی و شایستگی این نوع هنر را بشنوند، بیاموزند و سینه به سینه برای آیندگان خود انتقال دهند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: میراث موسیقی نواحی گذشتگان را باید حفظ و تقویت کنیم تا برای آیندگان منعکس شود و به یادگار بماند.

  10 تیر 1402
بخش : گرگان / فرهنگی
کد خبر: 69536
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام