سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان:
آسفالت و سیستم فاضلاب مجتمع توانبخشی ایثارگران تکمیل شد

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: ستاندار گلستان ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای شتاب‌بخشیدن به اجرای پروژه توانبخشی جانبازان تخصیص داد و با استفاده از آن امکانات زیرساختی موردنیاز از جمله آسفالت و سیستم فاضلاب این مجتمع تکمیل شد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، محمدعلی طالع‌زاری اظهار کرد: از سرگیری ساخت مجتمع توان‌بخشی ایثارگران گرگان نتیجه تلاش مسوولان ارشد استان برای دریافت مصوبه از محل سفر استانی دولت و پیگیری برای جذب این منابع است.

وی افزود: سال گذشته از محل مصوبه سفر استانی دولت سیزدهم ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و تکمیل مجتمع توان بخشی گرگان هزینه شد و از ابتدای امسال تاکنون نیز ۷۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی بنیاد شهید و امور ایثارگران جذب گردید.

طالع زاری گفت: تجهیز سایر بخش‌های مجتمع توان‌بخشی ایثارگران گرگان توسط سازمان اقتصادی کوثر در دست پیگیری است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: از سال ۱۴۰۰ این نهاد عملیات اجرایی و تکمیل پروژه مجتمع توان‌بخشی ایثارگران گرگان را از اداره کل راه و شهرسازی تحویل گرفت و برای شتاب در عملیات اجرایی، ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نقدی و ۱۰۶ میلیارد ریال اعتبار اسناد خزانه‌ای با سررسید سال ۱۴۰۰ جذب کرد.

طالع‌زاری افزود: مجتمع توان بخشی ایثارگران گرگان از جمله مراکز اقامتی و استخر شنای آن با حضور رییس جمهور در سفر به استان در سال جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این پروژه علاوه بر ۸۰ هزار نفر از جامعه ایثارگران استان، سایر اقشار جامعه به ویژه معلولان هم می‌توانند از امکانات آن استفاده کنند.

  12 تیر 1402
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 69554
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام