دبیر اجرایی خانه کارگر گلستان:
دفترچه‌های تامین اجتماعی آن کارآیی لازم را برای کارگران ندارد/اعتراض حق طبیعی جامعه کارگری است

دبیراجرایی خانه کارگر استان گلستان گفت: متاسفانه دفترچه‌های تامین اجتماعی آن کارآیی لازم را برای کارگران ندارد و مجلس اقدماتی انجام دهد که دسترسی کارگران برای درمان آسان تر شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، غلام رضا طالبا عصر امروز در دیدار با رئیس فراکسیون کارگری مجلس و جامعه کارگری استان اظهار کرد:  فراکسیون کارگری از حقوق کارگران دفاع کند و تاکنون هم پیگیری‌های لازم از حقوق کارگران را داشته است ولی باید بیشتر شود.

وی افزود: تاکنون برای ساخت مسکن کارگران اقدام خاصی صورت نگرفته است و با وجود اینکه مقرر شده در قالب نهضت ملی مسکن فکری به حال تأمین مسکن کارگری شود اما اقدامی نشد. فراکسیون کارگری مجلس  در این حوزه حساس کاری کند.

طالبا گفت: کارگران سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی اند و دچار مشکلاتی هستند. اعتراضات حق طبیعی جامعه کارگری است و باید مسئولان به اعتراضات این قشر زحمت کش جامعه گوش داده و واقعیت زندگی آنان را ببینند.

دبیر اجرائی خانه کارگر گلستان بیان کرد: تاکنون برای ساخت مسکن کارگران اقدام خاصی صورت نگرفته است و با وجود اینکه مقرر شده در قالب نهضت ملی مسکن فکری به حال تأمین مسکن کارگری شود اما اقدامی نشد. فراکسیون کارگری مجلس  در این حوزه حساس کاری کند.

وی افزود: کارگران سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی اند و دچار مشکلاتی هستند. اعتراضات حق طبیعی جامعه کارگری است و باید مسئولان به اعتراضات این قشر زحمت کش جامعه گوش داده و واقعیت زندگی آنان را ببینند.

  18 تیر 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69593
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام