امدادرسانی به ۴۰ حادثه طی یک هفته در گلستان

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر گلستان از پوشش امدادی ۱۰۴ نجاتگر این استان به ۴۰ حادثه در هفته پیش خبر داد.

به گزارش گلستان فردا، رضا حاجیلری صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: هفته گذشته، ۴۰ مورد از حوادث استان گلستان که ۲۷ مورد آن جاده‌ای و ترافیکی بوده را هلال احمر پوشش داده است. این حوادث به ترتیب مربوط به جاده‌ای و ترافیکی، کوهستان، خدمات شهری و خدمات حضوری است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان در این باره اظهار کرد: در مأموریت‌های ۲۴ تا ۳۱ تیر ماه، ۱۰۴ نیروی عملیاتی در قالب ۴۶ تیم با بکارگیری ۴۴ خودروی امدادی مشارکت داشتند.

رضا حاجیلری افزود: ۱۱۵ نفر از حوادث هفته گذشته متأثر و ۹۱ نفر مصدوم شدند. نجاتگران ۳۹ نفر از این مصدومان را به مراکز درمانی انتقال دادند.

وی با اشاره به شهرستان‌هایی که بیشترین حوادث را پوشش دادند خاطر نشان کرد: هفته گذشته شهرستان مینودشت با ۸ حادثه، گرگان با ۷ حادثه و کردکوی و گنبدکاووس هرکدام با ۶ حادثه بیشترین موارد را پوشش داده اند.

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: پایگاه‌های امداد و نجات سه راهی گالیکش با ۶ حادثه، ایمرِ گنبدکاووس، النگ کردکوی و زرین گل علی آباد کتول به طور مساوی ۴ حادثه را پوشش داده‌اند. همچنین پایگاه‌های قرق و آق قلا هم با دریافت ۳ مأموریت به حادثه دیده گان خدمات امدادی ارائه کردند.

  1 مرداد 1402
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 69667
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام