مدیر حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) بنیاد مسکن گلستان:
بالغ بر یک میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی وارد حساب ۱۰۰ امام شد

مدیر حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) بنیاد مسکن گلستان گفت: در چهار ماه نخست امسال مبلغ بیش از یک میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی وارد حساب ۱۰۰ حضرت امام شده است.

به گزارش گلستان فردا، محمدباقر عسگری اظهار کرد: در چهار ماه نخست امسال مبلغ بیش از یک میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی در جهت حمایت از محرومین وارد حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) شد.

وی با اشاره به اینکه از این مبلغ ۱۰ درصد نقدی و ۹۰ درصد غیر نقدی است، افزود: با کمک‌های جمع آوری شده توانسته‌ایم به ۵ نفر از طریق کمک‌های نقدی و ۱۰ نفر از طریق کمک‌های غیر نقدی خدمات رسانی کنیم.

مدیر حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) بنیاد مسکن استان گلستان اظهار کرد: سعی داریم تا پایان امسال به بیش از ۲۰۰ نفر از متقاضیان جامعه هدف که افراد فاقد مسکن، مستأجر و محرومین هستند کمک رسانی کنیم که این عدد در صورت تقویت منابع حساب ۱۰۰ می‌تواند افزایش پیدا کند.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان گلستان فعالیت این مجموعه را از سال ۹۰، اعلام کرد و گفت: از ابتدای تأسیس مجموعه خیرین مسکن ساز گلستان تا کنون حدود ۳۰۰ واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان گلستان با کمک خیرین نهادهای حمایتی احداث و به جامعه هدف تحویل داده شد.

  8 مرداد 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69698
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام