سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع:
ماه گذشته اسکان بیش از 23 هزار مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان ثبت شد

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان گلستان گفت: ستاد اسکان تابستان ۱۴۰۲ فرهنگیان استان گلستان در تیر ماه پذیرای بیش از بیست و سه هزار مسافر بوده است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، محمود حسین زرگری با اعلام این خبر، اظهار کرد: تابستان امسال با ۱ پایگاه مرکزی و ۱۴ پایگاه پذیرش، ۱۰۷ مدرسه همراه با ۷۰۴ اتاق در کلیه شهرستان های استان گلستان، همچنین دو مرکز رفاهی در شهرستان های گرگان و گنبد کاووس و یک خانه معلم در شهرستان کردکوی و مراکز اسکان ییلاقی میزبان فرهنگیان از سراسر کشور بوده است.

وی درمورد نحوه پذیرش در مراکز اسکان افزود: در حال حاضر برای بهره مندی از خدمات اسکان، پذیرش حضوری خواهد بود و برای اسکان در مدارس هم متقاضیان  می توانند به پایگاه های پذیرش اسکان در مناطق آموزش و پرورش استان مراجعه کنند .

به گفته زرگری  پس از به روز رسانی سامانه اسکان فرهنگیان پذیرش غیرحضوری  و در صورت نیاز مراکز اسکان اضطراری فعال خواهند شد.

  9 مرداد 1402
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 69706
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام