رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:
رسانه ها بازوان توانمند نظام هستند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: رسانه ها بازوان توانمند نظام در خدمت به مردم هستند.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، حجه الاسلام والمسلمین محمد زمان قربانی امروز در نشست خبری که به مناسبت سالروز تاسیس این شورا برگزار شد، اظهار کرد: رسانه ها با پیگیری مسایل و مشکلات مردم برنامه های اجرایی مدیران را اولویت بندی می کنند.

وی افزود: چنانچه مدیران از توانمندی رسانه ها استفاده کنند بدون شک بسیاری از مشکلات استان در حوزه های مختلف اجتماعی و اقتصادی مرتفع خواهد شد.
قربانی گفت: اخبار همیشه باید در راستای حل مشکلات و خدمات نظام منتشر شود و چنانچه با غرایض شخصی انتشار یابد نه فقط گرهی از کار مردم باز نمی شود که موجب مشکلات بیشتری نیز خواهد شد.
رییس شورای هماهنگی تبایغات اسلامی گلستان بیان کرد: سازمان در راستای ماموریت های خود 14 هدف را دنبال می کند که هر کدام از برنامه های شورا مقدمه و ذیل مقدمه برای احرا دارد.
وی افزود: از مهم ترین اهداف این سازمان زنده نگه داشتن و نکوداشت
مناسبت ها و آرمانهای انقلاب، تقویت و تحکیم ارزشهای انقلاب و تحکیم راهبردی بیانات رهبر معظم انقلاب است که سعی داریم هرسال بهتر از سالهای قبل به آنها توجه شود.

قربانی بیان کرد: سال گذشته این شورا در راستای ارایه دستاوردهای نظام با حضور بیش از 35 خبرنگار برنامه هایزستاد دهه فجر را برگزار کرد که نتیجه این برنامه خروجی بیش از 1700 خبر از مدیران استانی و شهرستانی بوده است.

وی با بیان اینکه شورا صرفا برگزار کننده یک مراسم نیست، اظهار کرد: رسالت ذاتی این شورا این است که درراستای تحقق فرهنگ سیاسی انقلاب اسلامی و مفهوم استکبار ستیزی قدم بردارد.

  10 مرداد 1402
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 69714
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام