مدیرعامل شرکت گاز گلستان:
شرکت گاز باید به سمت بنگاه داری پیش برود

مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: شرکت گاز دستگاهی درآمدی و دولتی است، باید به سمت بنگاه داری پیش برود.

به گزاش خبرنگار گلستان فردا، علی طالبی امروز در نشست خبری اظهار کرد: بودجه عمرانی شرکت در سال گذشته ۵۲۵ میلیارد تومان بوده که ۵۱۶ میلیارد تومان از این اعتبار جذب شده است‌.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد بودجه یعنی ۴۵۰ میلیون تومان عمرانی است، افزود: بقیه بودجه صرف هزینه‌های جاری می‌شود.

طالبی گفت: سال گذشته شرکت گاز گلستان ۹۹ درصد اعتبارات عمرانی و جاری را جذب کرد.

وی گفت: ۹۹۱ روستای استان دارای کد هستند که از این تعداد ۹۳۴ مورد آنها از نعمت گاز برخوردارند؛ به عبارتی ۹۹ درصد جمعیت روستایی گازدار هستند.

به گفته طالبی، رویکرد شرکت گاز بر این است که تمام روستاهایی که قابلیت گازرسانی دارند از عدالت اجتماعی برخوردار شوند.

طالبی اضافه کرد: با توجه به تلاشی که از گذشته تاکنون در استان شده، ۱۰۰ درصد جمعیت شهرها گازدار هستند و تنها نقاطی در شرق استان، آن هم روستاها در حال توسعه گازرسانی است.

وی ضمن بیان این نکته که استان گلستان در انتهای زنجیره گازرسانی قرار دارد، افزود: مشترکان باید این نکته را مد نظر داشته باشند و مصرفشان را در فصول سرد سال مدیریت کنند تا شاهد قطعی گاز در هیچ نقطه‌ای از استان نباشیم.

وی ضمن یادآوری این مطلب که در سال گذشته این دستگاه ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون مترمکعب گاز فروخته، افزود: شرکت گاز دستگاهی درآمدی و دولتی است، باید به سمت بنگاه داری پیش برود.

  15 مرداد 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69733
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام