مدیر کل امور اقتصاد ودارایی گلستان:
مولدسازی به معنای فروش نیست/تهاتر اموال یهتر از فروش است

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: مولدسازی به معنای فروش نیست بلکه به دنبال این است که بالاترین ارزش افزوده دارایی‌های منجمد و راکد استفاده شود.

به گزارش خبرنگار گلستا فردا، روح ا.. صلبی عصر یکشنبه در جلسه کارگروه مولد سازی دارایی های دولت در استان گلستان، برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته طرح مولدسازی مطرح شد اما در حین اجرا با چالش‌های زیادی روبرو بود که این امر بررسی و راهکارهایی ارائه شد.

وی با بیان این که ولدسازی مصوبه سران قوا است و مجوز آن صادر شده است، بیان کرد: طول مدت اجرایی مولدسازی دو سال بوده و باید از آن حداکثر استفاده را کنیم.

صلبی ادامه داد: مولدسازی به معنای فروش نیست بلکه به دنبال این است که بالاترین ارزش افزوده دارایی‌های منجمد و راکد استفاده شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گفت: برخی از پروژه‌های نیمه تمام یا کلنگ‌زنی شده را می‌توان با مولدسازی و تهاتر و سرمایه‌گذاری تکمیل کرد.

  22 مرداد 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69755
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام