مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان:
جمع آوری مدارس کانکسی در دستور کار قرار دارد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان گفت: مدارس کانکسی استان شناسایی و جمع آوری آنان در دستور کار جدی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، وحید فرهی ظهر امروز در نشست قرار گاه خبری شهید همدانی که به مناسبت هفته دولت برگزار شده است، اظهار کرد: تصمیم داریم با جدیت در بحث جمع آوری مدارس کانکسی به غیر از مناطث عشایری ورد کنیم تا بتوانیم در سال تحصیلی سال آینده دیگر مدارس کانکسی نداشته باشیم.

وی افزود: مبلغ 180 میلیارد تومان در دولت سیزدهم برای نوسازی و تجهیز مدارس استان هزینه شده است که امیدواریم به بالای 250 میلیارد تومان برسد.

فرهی افزود: تجهیز مدارس استان نیز رشد 5 برابری داشته است و مبلغ 120 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس استان هزینه شده است.

وی افزود: در بحث مولد سازی نیز ان تعداد از املاکی که در حوزه آموزش و پرورش استفاده نمیشود شناسایی شده و به سامانه مولد سازی کشور معرفی و پس از فروش منابع ان به استان بازگشته و صرف نوسازی ، ساخت و تجهیز مدارس استان می شود.

مدیرکل نوسازی مدارس گلستان از احداث، تکمیل و تجهیز ۸۰ پروژه آموزشی و ورزشی با مساحت ۴۴۰ کلاس درس خبر داد و گفت: ۵۵۰ میلیارد تومان در این بخش هزینه شده است.

وی از اجرای ۵۰ پروژه طرح ملی محرومیت زدایی خبر داد و افزود: این پروژه‌ها با ۳۰۰ کلاس درس به مساحت ۵۰ هزار متر مربع و ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار اجرا شد.

فراهی اضافه کرد: آسفالت محوطه و ایزوگام مدارس با مساحت ۲۱۵ هزار مترمربع و اعتباری معادل ۳۸ میلیارد تومان انجام شده است.

 

 

 

  24 مرداد 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69775
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام