مدیر کل امور بانوان استانداری گلستان:
رتبه بحرانی گلستان در رابطه با ازدواج مردان/ایجاد سالن های اختصاصی ورزش بانوان

مدیر کل امور بانوان استانداری گلستان گفت: گلستان رتبه پنجم کشوری را در رابطه با میانگین سن ازداوج مردان دارد که شرایطی بحرانی است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، ازاده رجبی صبح امروز در نشست قرار گاه خبری شهید همدانی اظهار کرد:میانگین سن ازدواج مردان در کشور 27/8 است و برای استان 29/38 که شرایط مناسبی نیست.

وی افزود: شرایط ازدواج برای مردان بنا به دلایل شرایط اقتصادی کمی سخت تر شده است و برای رفع  این مشکل نیازمند حمایت و تسهیل گری همه دستگاه های اجرائی هستیم .

وی افزود: سال گشذته 3 هزار و 394 نفر وام  امکان دریافت وام ازدواج را داشتند که از این تعداد 2هزار و 300نفر وام در یافت کگردند و برخی به دلیل  نداشتن امکان پرداخت اقساط را نداشتند ازدریافت وام خودداری کردند.

رجبی افزود: در 4 ماهه امسال نیز به 6 هزار و 23 نفر وام ازدواج پرداخت شده است.

وی افزود: سال گشذته نیز تعداد 16 هزار و 974 نفر وازم فرزند آوری دریافت کردند و در 4 ماهه امسال تعداد 4 هزار و 144 نفر وام دریافت کرده اند.

رجبی گفت: در حوزه ساخت و تجهیز سالنهای اختصاصی بانوان در بسیاری از شهرهای استان اقدامات اجرائی خوبی انجام گرفته است.

  28 مرداد 1402
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 69796
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام