مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان عنوان کرد؛
بیش از ۷۰ درصد پرونده‌های وارده مربوط به حوزه گران فروشی است

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت: ش از ۷۰ درصد پرونده‌های وارده مربوط به حوزه گران فروشی، کم فروشی، تقلب و احتکار است و ۱۵ الی ۲۰ درصد پرونده‌ها در رابطه با حوزه بهداشت، درمان و قاچاق کالا و ارز است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، تقی حسام  صبح امروز در نشست قرار گاه خبری شهید همدانی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه گلستان در حوزه قاچاق کالا استان پایلوتی نیست در نتیجه پرونده‌های زیادی در این رابطه تشکیل نمی‌شود اما در بخش قاچاق چوب آمار چشمگیری داریم.

مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان ادامه داد: سال گذشته نزدیک به ۵ هزار پرونده از تعداد ۱۷ هزار پرونده وارده به تعزیرات مربوط به حوزه بهداشت و درمان بوده است.

حسام با اشاره به اینکه نظارت بر مشاوران املاک و ساماندهی آنان در هیچ دولتی اجرا نشده بود، گفت: این طرح در راستای تنظیم بازار مسکن و مقابله با گران فروشی در دولت سیزدهم کلید خورد و مردم نیز رضایت مندی زیادی از اجرای آن دارند.

وی افزود: در همین راستا از زمان اجرای طرح تعداد ۱۶۰ فقره پرونده تشکیل و متخلفان مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شده‌اند.

حسام گفت: تا بحال ۶۰ بنگاه مشاور املاک بدون پروانه نیز پلمب شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: سالانه ۱۵ تا ۱۷ هزار پرونده وارد تعزیرات حکومتی گلستان می‌شود.

وی افزود: در بحث قیمت گذاری مرغ مشکل داشتیم اما سعی کردم جزو 9 استانی باشیم که مصوبه مرغ در استان رعایت شود.

حسام افزود: 288 پرونده در رابطه با مرغ و تخم مرغ وار  تعزیرات شده که 130 میلیارد تومان جزای نقدی آنه است اما هنور برخی پرونده ها به مرحله اجرای نهایی نرسیده است.

 

  28 مرداد 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69798
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام