مدیرعامل هلال احمر گلستان:
۱۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای طرح های اولویت‌دار جذب شده است

مدیرعامل هلال احمر گلستان گفت:در بحث تملک دارایی در سال ۱۴۰۰ حدود ۳۰ میلیارد ریال و سال گذشته نیز ۱۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای طرح های اولویت‌دار جذب شده که نشانه توجه ویژه دولت سیزدهم به هلال احمر است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، قاسم غریب آبادی روز  صبح امروز در نشست قرارگاه خبری شهید همدانی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: این اعتبارات برای اجرای طرح هایی از جمله توسعه پایگاه بین جاده ای و تکمیل انبار پشتیبان ذخیره کالا هزینه خواهد شد.

مدیرعامل هلال احمر گلستان همچنین از آمادگی بالای نجاتگران این جمعیت خبر داد و گفت: در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون بیش از سه هزار و ۵۰۴ مورد امداد و نجات توسط هلال احمر استان انجام شد.

غریب‌آبادی ادامه داد: اکنون ۲۵۰ نیرو به صورت تمام وقت در جمعیت هلال احمر گلستان مشغول ارائه خدمات در کنار نیروهای داوطلب هستند.

وی افزود: علاوه بر آن، در این مدت ۲۷ هزار و ۲۶۹ بسته معیشتی با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال در محلات کم برخوردار توزیع شد و ۳۲ کاروان سلامت در نقاط کم برخوردار خدمات درمانی رایگان به ساکنان این مناطق ارائه کردند.

دیرعامل هلال احمر گلستان گفت: این جمعیت با هدف کاهش آلام و توجه به اقشار آسیب‌پذیر و کم‌توان در پرداخت پول دارو و درمان در دولت سیزدهم ۱۳۳ میلیارد ریال در حوزه حمایتی و کمک دارویی و درمان به مردم استان کمک کرد.

  30 مرداد 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69816
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام