مدرس دوره آموزشی مدیریت و برند سازی:
یافتن جایگاه خالی در ذهن مشتری از مهم ترین اصول حضور برندها در بازار است

عکس 3

مدرس دوره آموزشی مدیریت و برند سازی گفت: یافتن جایگاه خالی در  ذهن  مشتریان از مهم ترین اصول حضور برندها در بازار است که فعالان اقتصادی باید به ان توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا «احسان مهدی نژاد » امشب در همایش دوره آموزشی مدیریت و رهبری برند سازی برای مدیران اقتصادی استان که در هتل کانیار علی آباد توسط شرکت کیفیت سازان برگزار شد، اظهار کرد: همیشه نباید به دنبال بالای بازاربود چرا که  باید پایین بازار را  هم  در نظر گرفت چرا که در بسیاری موارد بیشترین مشتریان در رده پایین بازار. هستند.

وی افزود: مدیران واحد های تولیدی  که دارای برند نیز هستند باید بتواند جایگاه خالی اذهان مشتریان را پیدا کنند.

مهدی نژاد بیان کرد:  تغییر الگوی بیزینس را متفاوت می کند و و برندها باید الگوهای خود را برای جذب بازار ها تغییر دهند.

وی افزود: مارکت نمی تواند در بازار بدون فکر کردن به رقبا  فعالیت کند و اگر می خواهیم برند  ما شاخص شود باید همواره در حال مطالعه روش های جدید ، آموزش ها و شناخت قوی تر بازار و‌ذائقه مشتریان باشند.

این مدرس حوزه مدیریت برند سازی در بازار ادامه داد: گاهی مواقع قرار نیست یک برند تمام و کمال را بسازیم یا نمایش دهیم بلکه می توان یک‌ نمونه استارت اپی را ارئه دهیم و‌ وقتی جواب داد آن را رشد دهیم.

وی افزود: بازار هدف اگر درست انتخاب شود مابقی راه را درست رفته ایم به گونه ای که برخی برند های مهم دنیا به گونه ای فعالیت می کنند که اجناس لوکس دسته دوم می فروشند.

مهدی نژاد گفت: به عنوان نمونه برند کت و شلوار هاکوپیان امروز تعریفش این است که مشتریان  متوسط و بالای متوسط  را برای برند خود ا نتخاب کرده است

وی افزود: در مشتری شناسی سلیقه ها نیز بسیار مهم هستند برای فروش بیشتر ما باید با سلیقه های مشتریان آشنا باشیم و بازار را برای رسیدن به آن رصد کنیم. 

مهدی نژاد افزود: در بسیاری موارد برندهای برتر دنیا چون تویوتا بازار سنجی کرده و ذائقه مشتریان را رصد می کنند و به این صورت می تواند برند خود را با تغییرات جدی به فروش برساند. و بازار بیشتری را کسب کنند

وی اظهار کرد: مدیران اقتصادی باید برای شناختن رقبای خود پروفایل داشته باشند  که بسیاری از مدیران نسبت به آن کم‌توجه هستند، اما نقش مهمی در جذب بازار و معرفی بیشتر برند دارد.

مهدی نژاد با اشاره به اینکه تعیین نام برای برند سازی بسیار بسیار مهم است، گفت: انتخاب یک نام زیبا با تلفظ آسان و متناسب با محصول بیشتر در ذهن  مشتری می ماند چرا که تصویر ایجاد می کند.

گفتنی است این دوره آموزشی با استقبال بسیار بالای مدیران اقتصادی استان رویرو شد و با توحه به اینکه استان گلستان در چند سال اخیر به جمع استان های نیه صنعتی با تولیدات متنوع و همچنین ایجاد زمینه های سرمایه گذاری پیوسته است لذا برگزاری چنین دوره هایی سریع تر می تواند واحد های تولیدی استان را به سمت برند سازی در کشور و در حوزه بین المللی سوق دهد.

 

 

  دیروز, 22:07
بخش : علی آباد / اقتصادی
کد خبر: 71357
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام