مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی :
دستاوردهای امروز سازمان تأمین‌اجتماعی، آغاز راه تحول در این دولت است

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی کشور گفت: دستاوردهای امروز سازمان تأمین‌اجتماعی، آغاز راه تحول در این دولت است.

میر هاشم موسوی در گفگوی اختصاصی با خبرنگار گلستان فردا در سفر به گلستان، اظهار کرد: یکی از شاخصه های مهم دولت سیزدهم توجه به رفاه مردم بخصوص در مناطق محروم و رفع کمبودها است.
وی افزود: این دولت همواره عزم خود را بر حل مسایل عمومی کشور از جمله درمان رایگان و کم هزینه برای مردم گذارده و طبق اطلاعاتی که مسولان بالادستی استان در این سفر ارایه کرده اند 300هزار خدمت در این حوزه به مردم ارائه شده که رقم چشمگیری است.
موسوی بیان کرد: وفاق و همدلی مردم استان با مجموعه نمایندگان، شورای شهر و امامان جمعه شهرستان ها موجب شد تا در هفته دولت امسال کلنگ طرح های بزرگی از جمله ساخت درکانگاه های تامین اجتماعی به زمین زده شود، که در نوع خود برای چند شهرستان در یک استان بی نظیر است.

میر هاشم موسوی ادامه داد: دولت مردمی سیزدهم با وجود تنگناهای مختلف تحمیلی دشمنان و نیز آثار برخی سوءمدیریت‌های قبلی، مشکلات را یکی پس از دیگری حل می‌کند.

وی افزود: زمانی که ما سازمان را تحویل گرفتیم، برای تأمین و پرداخت ماهانه حدود 28 هزار میلیارد تومان تعهدات سازمان، مسئولان وقت ناچار از استقراض 4 تا 5 هزار میلیارد تومان در هر ماه شده بودند که ما هم چند ماهی ناچار شدیم همین مسیر اشتباه را ادامه دهیم؛ اما با تدابیر صورت‌گرفته در زمینه مدیریت منابع، در 5 ماهی که از سال 1402 می‌گذرد، بالغ بر 40 هزار میلیارد تومان تعهدات ماهانه را بدون ریالی استقراض از نظام بانکی تأمین منابع کرده‌ایم.

موسوی ادامه داد: با راهبردهای تحولی طراحی شده در سازمان، امیدوار داریم بخش سرمایه‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی را به سمتی ببریم که به معنای واقعی شرایطی داشته باشیم که نگرانی و دغدغه‌ای در مورد استمرار اجرای تعهدات سازمان در سال‌های آینده نداشته باشیم.

موسوی افزود: براساس گزارش مدیران بیمه‌ای و درمانی استان گلستان، بخش عمده مصوبات سفر قبلی به این استان به نتیجه رسیده است و امروز در شهرهای مختلف استان علاوه بر بازدید از برخی طرح‌های به نتیجه رسیده، کلنگ‌زنی 3 درمانگاه جدید نیز انجام شد که امیدواریم در سفر بعدی به این استان، شاهد بهره‌برداری از پروژه‌هایی باشیم که امروز و در جریان این سفر آغاز شدند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی هم‌گرایی و هم‌افزایی بخش‌های درمانی و بیمه‌ای تأمین‌اجتماعی در استان‌ها را ضامن ارتقای کیفیت خدمات و جلب رضایت مردم دانست و گفت: با تلاش همه بخش‌های سازمان و حمایت همکاران صدیق و سختکوش تأمین‌اجتماعی در بخش‌های مختلف بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی؛ مسیر توسعه خدمات در این سازمان تا رسیدن به قله‌های آرمان عدالت و آسایش مخاطبان ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: خوشحالی ما زمانی دوچندان می‌شود که در زیرساخت‌های جدید و مدرن ایجادشده، بتوانیم خدمات مناسب‌تری به مخاطبان ارائه کرده و رضایت بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران عزیز را جلب کنیم.

گفتنی است روز گذشته در زمان حضور مدیر عامل سازمان  تامین اجتماعی ، مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، رمضان زینلی مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان گلستان در این سفر همراه وی بودند و با حضور این افراد و دیگر مسدولان شهرستانی و استانی در شهرهای گالکیش، مینودشت، علی آباد، گنبد ، اق قلا و گرگان طرح های این سازمان در استان افتتاح و یا کلنگ زنی شد. 

  5 شهریور 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69835
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام