رئیس کمیسیون مالی شورای شهر گرگان:
سامانه املاک به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد

رئیس کمیسیون اداری، مالی، برنامه و بودجه شورای شهر گرگان گفت:  سامانه املاک یا همان سامانه اطلاعات جغرافیایی بزودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، سید غلامرضا موسوی در یکصد و هشتمین جلسه کمیسیون اداری، مالی، برنامه و بودجه شورای شهر گرگان اظهار کرد: با بكارگيری این سامانه، قوانين و مقررات در زمينه شهرسازی و معماری و نظارت بر اجراي توسعه شهری و ساخت و سازها بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به لحاظ قانون یکی از تکالیف شوراها شناسایی املاک و گزارش دهی به مردم است، افزود: شفافیت و سیستمی کار کردن در خدمات رسانی به مردم از اقدامات مهم این دوره از کمیسیون اداری ، مالی، برنامه و بودجه می‌باشد و این اقدام اساسی موجب حفاظت از املاک و مستغلات شهرداری شده و از فساد جوگیری می‌کند.

در ادامه این جلسه بررسی لوايح رسيده از جمله لايحه اجراي سرعتكاه های آسفالتی در معابر سطح شهر، درخواست هيئت بسكتبال بانوان، مساعدت به هيئت بدنسازی و پرورش اندام و درخواست هيئت امنای مسجد جامع گرگان در خصوص تعميرات در دستور کار قرار گرفت.

  6 شهریور 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69839
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام