نماینده ولی فقیه در گلستان:
اجرای طرح گردشگری آشوراده، توسعه استان را شتاب می بخشد

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت:  اجرای طرح گردشگری آشوراده، توسعه استان گلستان در ابعاد گوناگون را در پی خواهد داشت.

به گزارس خبرنگار گلستان فردا، آیت ا..نور مفیدی در جلسه بیناری  با حضور ریاست دستگاه قضا، استاندار، رئیس کل دادگستری گلستان و دادستان مرکز استان برگزار شد، اظهار کرد: جرای طرح گردشگری آشوراده، توسعه استان گلستان در ابعاد گوناگون را در پی خواهد داشت و یقینا مردم از برکات اجرای این طرح بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: تاکیدات و دستورات رئیس قوه قضاییه در جریان سفر دو هفته گذشته به استان گلستان، موجبات تسریع در روند گره‌گشایی از مشکلات حقوقی طرح گردشگری آشوراده را فراهم کرد و من به نوبه خود از پیگیری‌ها و جدیت رئیس کل دادگستری استان گلستان در حل مشکلات حقوقی طرح گردشگری آشوراده قدردانی می‌کنم. اهتمام ویژه دادگستری استان گلستان به حل مشکلات حقوقی پرونده آشوراده در مدت زمان کوتاه و عدم توجه به پروسه‌ها و تشریفات مرسوم در این مورد خاص، جای تقدیر فراوان دارد.

نورمفیدی گفت: بیش از 20 سال بود که ما در دولت‌های مختلف پیگیر حل و فصل مشکلات اجرای طرح گردشگری آشوراده بودیم و به فضل الهی طی یکی دو سال گذشته شاهد بودیم که با پیگیری‌های مستمر و مجدانه دستگاه قضا و دولت، مسیر اجرای این طرح هموار شده است و من بر خود لازم می‌دانم که به نمایندگی از مردم شریف استان گلستان، از رؤسای قوای مجریه و قضاییه که پیگیر رفع مشکلات اجرای طرح گردشگری آشوراده بودند قدردانی کنم.

 

  11 شهریور 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69854
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام