استاندار گلستان:
میگو یکی از زنجیره های راهبردی اولویت دار ارائه تسهیلات در گلستان است

زنگانه میگو

استاندار گلستان گفت: میگو یکی از زنجیره های راهبردی استان است و تمامی زیرمجموعه آن اعم از عمل اوری، خوراک، پست لارو و ... در اولویت تسهیلات قرار دارند و ضروری است چرخه ارزش افزوده آن در استان شکل گیرد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، در جلسه ستاد میگو استان اظهار کرد:  کسانی که مزارعی را تحویل گرفته اند اما هیچ گونه کاری در آن انجام نمیدهند، در اسرع وقت موضوع خلع ید ۱۲ مزرعه انجام شود.

وی افزود: مقرر بود بومیان نقش۳۳ درصدی در اشتغال مزارع داشته باشند و دولت اجازه نمی دهد هر کسی به روش خود اقدام کند و ۶ مزرعه ای که این موضوع را رعایت نکرده اند، پاسخگو باشند.

زنگانه گفت : کسی حق تضییع حقوق مردم را ندارد و هدف ما احقاق حقوق مردم است.

وی افزود: پس از خلع ید شرکت های تعاونی صیادی اهلیت دار در اولویت واگذاری قرار گیرند.

استاندار بیان کرد: فاز دوم ۶ هزار هکتاری مجتمع پرورش میگو گمیشان با همراهی قرارگاه خاتم الانبیا هرچه سریعتر به مرحله اجرا وارد شود تا ضمن تجهیز کارگاه در سفر ریاست محترم جمهور استان آغاز بکار آن انجام شود.

ئی گفت: ضروری است صادرات میگو از گلستان باشد و گمرک خروجی از استان باشد دامپزشکی موظف به پیگیری است و با همکاری گمرک مشکلات را حل نماید و دامپزشکی ظرف مدت یک هفته مسئله را بررسی و مرتفع نماید.

 

 

  12 مهر 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69952
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام