معاون وزیر راه و شهرسازی :
تامین زمین در استان های شمالی با مشکل روبرو است

مالکی

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به اینکه بیشترین اراضی حریم و پیرامون استان‌های شمالی،جنگلی و کشاورزی است، تامین زمین در این استان ها با مشکل روبرو است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، ارسلان مالکی عصر امروز در مراسم اهدای زمین به خانواده های داری سه فرزند به بالا در گلستان اظهار کرد: قانون جهش ملی مسکن و قانون حمایت از جوانی جمعیت یک تکلیف بوده و برای توسعه کشور و رسیدن اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران، اجرای این قانون یک ضرورت است.

وی افزود:  در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در دومین مرحله  اهدای زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا،  با نام پویش پیامبر رحمت، طی دو هفته گذشته به ۲۰ هزار خانواده ایرانی در کشور، زمین رایگان اهدا شد.

مالکی گفت: با توجه به اینکه بیشترین اراضی حریم و پیرامون استان‌های شمالی،جنگلی و کشاورزی است، تامین زمین در این استان ها با مشکل روبرو می باشد که اداره کل راه و شهرسازی گلستان با تمام این معضلات اقدامات مثبتی انجام داده توانسته اراضی خوبی را در راستای طرح نهضت ملی مسکن تامین کند.

وی بیان کرد: تمام افرادی که مشمول دریافت مسکن در راستای اجرای نهضت ملی مسکن هستند قول می‌دهیم که با تلاش شبانه‌روزی این قانون را به طور کامل اجرا و زمین و مسکن آنها را تامین نماییم.

 

 

  12 مهر 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69953
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام