نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی:
کسی که در درسی نمره منفی گرفته است نباید پروانه وکالت بگیرد

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که در درسی نمره منفی گرفته است نباید وارد حرفه وکالت شود و خودش و مردم را گرفتار کند.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، رمضانعلی سنگدوینی در نشست تخصصی واکاوی آثار اجرایی قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در حوزه وکالت که با نماینده اسکودا ، اظهار کرد: گزارش ها در خصوص آثار سوء قانون تسهیل نگران کننده است و این آثار در زمان تصویب قانون تسهیل به درستی برای نمایندگان تبیین شد.

وی خاطرنشان کرد: کسی که در درسی نمره منفی گرفته است نباید وارد حرفه وکالت شود و خودش و مردم را گرفتار کند و ورود افراد فاقد توان علمی، مخل حقوق مردم است.

سنگدوینی اشاره کرد: روند اصلاح قانون، دشوار و زمان بر است اما با این آثاری که بیان شد به نظر می رسد مجلس باید در مسیر اصلاح قانون حرکت کند.
وی اضافه کرد: آثار و اشکالات این مصوبه و اهمیت اصلاح آن باید برای مجلس تبیین شود و قوه قضاییه هم باید در این خصوص نقش آفرینی نماید.

  16 آبان 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70027
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام