ستاد استقبال سفر رییس‌جمهور به گلستان تشکیل شد

جلسه ستاد استقبال سفر رییس‌جمهور و هیات دولت به استان گلستان با ۱۲ کارگروه و ۱۱ کمیته تشکیل شد.

به گزارش گلستان فردا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان روز سه‌شنبه در اولین جلسه این ستاد گفت: باید تلاش شود از همه ظرفیت‌های استان برای میزبانی شایسته‌ و باشکوه از رییس جمهور و اعضای هیات وزیران استفاده کنیم.

سیدعلی مهاجر اظهار کرد: یکی از تجربیات موفق در این خصوص، برگزاری نشست‌ تبیینی مسوولان به‌ویژه استاندار و معاونین استاندار با اقشار مختلف برای بیان دستاوردهای دولت در استان است که بیان واقعی دستاوردهای دولت به‌خصوص دستاوردهای سفر اول امیدآفرین خواهد بود و اشتیاق مردم را به میزبانی با شکوه‌تر از رییس جمهور بیشتر خواهد کرد.

وی بیان کرد: تشکیل ستاد، کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی برای برنامه‌ریزی و هماهنگی و زمینه‌سازی لازم در خصوص استقبال باشکوه، از دیگر تجربیاتی است که از سفرهای گذشته هیات دولت به استان‌ها به‌دست آمده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: استقبال باشکوه‌تر از رییس‌جمهور و هیات دولت ضامن حفظ آبروی استان در کشور و آبروی کشور در فضای بین‌المللی خواهد بود، زیرا استقبال از رییس‌جمهور تکریم نظام و انقلاب است.

مهاجر ادامه داد: مردم ولایت‌مدار و انقلابی استان گلستان همواره در صحنه‌های گوناگون همراهی خود را با نظام و انقلاب نشان داده‌اند و وظیفه ما مسئولان بسترسازی و زمینه‌سازی حضور مردم است.

وی گفت: انتظار می‌رود در شهرستان‌ها ستاد استقبال با استفاده از ظرفیت‌های خوبی مانند اقوام، مذاهب، اقشار و تشکل‌ها تشکیل شود.

  21 آذر 1402
بخش : گرگان / فرهنگی
کد خبر: 70133
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام