سه هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی راکد در دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشت

تولید

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک صنعتی بزرگ ایران گفت: از ابتدای دولت جهادی سیزدهم تاکنون حدود سه هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، فرشاد مقیمی در آیین واگذاری ۶۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی به بخش خصوصی در گنبدکاووس افزود : علاوه بر تلاش برای احیای واحدهای تولیدی، ارائه وام کم بهره و درازمدت به سرمایه گذاران برای نوسازی و بازسازی واحدهای صنعتی در دستور کار است.

وی افزود: هزار واحد تعطیل دیگر نیز در کشور شناسایی شده و دولت مصمم به بازگرداندن این صنایع به چرخه تولید است.

 آیت‌الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور در یازدهمین سفر استانی دور دوم برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح هزاران پروژه کلان، متوسط و کوچک، صبح پنجشنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد گلستان شد.

طبق اعلام استاندار گلستان، در دور نخست سفر رییس جمهور به گلستان بیشترین مصوبات در میان استان‌های کشور مربوط به استان گلستان بود که در دور دوم سفر نیز شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف و در نظر گرفتن مصوبات بهتر از دور گذشته برای استان خواهیم بود.

افتتاح لایروبی کانال ارتباطی دریا و خلیج گرگان، افتتاح طرح ملی فیبررسانی به منازل، کسب و کارها و مدارس همه شهرها، افتتاح متمرکز پروژه‌های آب،برق و فاضلاب از جمله بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب گنبدکاووس پس از ۳۰ سال، بهره‌برداری از سه هزار و ۶۷۵ واحد مسکن شهری و روستایی، واگذاری هزار و ۵۰۰ قطعه زمین به روستاییان، صدور هفت هزار فقره سند مالکیت از جمله برنامه‌های دومین سفر استانی رییس جمهور در گلستان است.

آغاز به‌کار رسمی منطقه آزاد «اینچه‌برون»، شروع مجدد عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان پس از ۱۸ سال، بهره‌برداری از طرح زهکشی در ۲ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی حوزه قره‌سو و افتتاح متمرکز طرح‌های حوزه حمل و نقل و توسعه راه‌ها، از دیگر برنامه‌های سفر ۲ روزه آیت الله رییسی در گلستان است.

 

  30 آذر 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70164
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام