رییس کمیته تقریب مذاهب اسلامی گلستان:
گلستان نمونه شاخص وحدت اقوام در کشور است

دیلم

رییس کمیته تقریب مذاهب ستاد دهه فجر استان گلستان گفت: گلستان به دلیل زندگی مسالمت آمیز اقوام در کنار یکدیگر یکی از استانهای شاخص در وحدت اقوام در کشور است.
به گزارش خبرنگار گلستان فردا، حجه الاسلام و المسلمین دیلم صبح امروز که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: امروز دشمنان با ابزار پر قدرت رسانه و بزرگ‌نمایی کوچک‌ترین اتفاقات در کشور به دنبال اختلاف افکنی بین اقوام هستند.
وی افزود: خوشبختانه گلستان به عنوان استان شاخص زندگی اقوام در کنار یکدیگر همواره نشان داده که زندگی اقوام در کشور مسالمت آمیز و به دور از تنش ها است.
دیلم بیان کرد: رسانه های داخلی وظیفه سنگینی در رابطه با جهاد تبیین در این حوزه دارند و وی توانند با قدرت قلم تمام ترفندهای رسانه های معاند را خنثی کنند.
وی ادامه داد: در برنامه های دهه فجر امسال این سازمان بر روی امید آفرینی ، جهاد تبیین در حوزه اشاعه دستاوردهای انقلاب، محافل قرآنی، اعزام سخنران به نمازهای جمعه و اجرای برنامه های دهه فجر در مدارس اهل سنت و برگزاری همایش زن اسلامی در جهاد تبیین از مهم ترین برنامه های این ستاد است و نشست ائمه جمعه سه استان خراسان رضوی،شمالی و جنوبی و سیستان و گلستان را نیز در این ماه در استان خواهیم داشت .
دیلم گفت: تقریب مذاهب از مهم ترین مسائلی است که باید به آن توجه ویژه شود.

  4 بهمن 1402
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 70284
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام