رییس کمیته تقریب مذاهب اسلامی گلستان:
برگزاری نشست منطقه ای وحدت در گلستان / اجماع بزرگ مدیران و طلاب مدارس علوم دینی

رییس کمیته تقریب مذاهب اسلامی استان گلستان گفت: نشست منطقه ای وحدت در روزهای 25و 26بهمن در استان گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، حجه الاسلام والمسلیمن نور علی دیلم امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر اظهار کرد: این ستاد برنامه های متنوع زیادی را در این ایام در نظر گرفته که برگزار خواهد کرد.
وی افزود: برگزاری برنامه های وحدتی در بین مردم شیعه و سنتی گلستان که همیشه زبانزد بوده اند، از مهم ترین برنامه های این ستاد است.
دیلم گفت: معدل وحدت استان عالی و ارزشمند است و همه اقوام حاضر در استان حق استفاده از همه امکانات را همانند دیگران دارند و همه ما برادر و خواهر هستیم.
رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مدارس اهل سنت نیز افزایش پیدا کرده است و این توجه به برکت نظام اسلامی ایجاد شده است.
وی گفت: شبکه های خبری معاند خارج از کشور با پخش اخبار کذب مدام در حال احتلاف اندازی هستند و ما باید در این زمینه با انعکاس خبری دستاودهای انقلاب برنامه های آنها را خنثی کنیم اگر چه بعد از اختشاشات اخیر آنها متوجه شدند که کارشکنی های آنان به جایی نمی رسد.
دیلم اظهار کرد: در نظر داریم تا در این ایام برای مردم امید آفرین باشیم.

وی افزود: اجماع بزرگ مدیر ان و طلاب مدارس علوم دینی نیز در روزهای 19 و 20 بهمن ماه در استان برگزار می شود.

  3 بهمن 1401
بخش : گرگان / فرهنگی
کد خبر: 68577
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام