رئیس کل دادگستری گلستان:
استان ما از قانونمندترین استان‌ها در برگزاری انتخابات است

رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به اینکه قوه قضاییه در فرایند انتخابات قوی ظاهر شد، عنوان کرد: ما با برگزاری جلسات استانی و شهرستانی سعی در کاهش تخلفات و جرایم داشتیم که بحمدلله این مهم میسر شد.

به گزارش گلستان فردا، حیدر آسیابی صبح امروز ضمن حضور در ستاد انتخاباتی ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان با اشاره به برگزاری ۱۶ جلسه استانی و ۸۶ جلسه شهرستانی با عنوان ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی، اظهار کرد: پرونده های تشکیل شده در دوره قبل و بعد انتخابات انگشت شمار هستند و تعداد آنها کمتر از ۱۰ پرونده بوده است.

وی با بیان اینکه هر سه قوه در انتخابات وظایفی دارند که باید به خوبی به آن عمل کنند، عنوان کرد: قوه قضاییه در فرایند انتخابات قوی ظاهر شد و ما با برگزاری جلسات استانی و شهرستانی سعی در کاهش تخلفات و جرایم داشتیم که بحمدلله این مهم میسر شد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به ماده ۳۸ قانون انتخابات توضیح داد: در تمام حوزه های قضایی دادستان ها را به عنوان نماینده حقوقی خود معرفی کرده ایم.

آسیابی، گلستان را در مقایسه با سایر استان های کشور یکی از قانونمندترین استان ها در رقابت انتخاباتی برشمرد و ادامه داد: ۵۱۹ اقدام در جلسات تشکیل شده در راستای کار قرار گرفت تا بتوانیم چه در فضای حقیقی و مجازی کمترین تخلف را داشته باشیم.

وی در پایان یکی از اقدامات صورت گرفته در جلسات شهرستانی را بررسی دغدغه ها و مشکلات دوره های قبل اعلام کرد و گفت: همه جلسات با حضور فرمانداران و عوامل اجرایی و نظارتی برگزار شده است.

  11 اسفند 1402
بخش : گرگان / سیاسی
کد خبر: 70391
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام