پرسنل مرزبانی گلستان با شهید جهان‌بیکی وداع کردند

پرسنل پایور و وظیفه فرماندهی مرزبانی انتظامی گلستان، در ساعات ابتدایی صبح امروز شنبه ۱۸ فروردین ماه با پیکر سروان شهید «جواد جهان‌بیمی» در گرگان وداع کردند.

به گزارش گلستان فردا، پیکر این شهید شب گذشته با یک فروند هواپیما از چابهار به تهران منتقل و بامداد امروز از طریق یک دستگاه آمبولانس به گرگان انتقال داده شد.

در مراسم استقبال و وداع هم‌رزمان این شهید، فرمانده انتظامی گلستان، فرمانده، معاونین، پرسنل پایور و وظیفه مرزبانی این استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، جمعی از پرسنل انتظامی و خانواده شهید حضور داشتند.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده، پس از این مراسم، پیکر شهید مدافع امنیت و وطن پیش از ظهر امروز به زادگاهش شهرستان کلاله منتقل می‌شود.

مراسم وداع با این شهید در شهر کلاله، امشب ساعت ۲۰ در مسجد امام علی‌ابن ابیطالب (ع) شهرک میلاد واقع در روستای «کوسه» (زادگاه شهید) برگزار خواهد شد.

مراسم تشییع و تدفین پیکر سروان شهید جهان‌بیکی، فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ماه از محل ستاد انتظامی شهرستان کلاله به سمت آرامستان این شهرستان برگزار خواهد شد.

سروان شهید «جواد جهان‌بیکی» چهارشنبه گذشته در درگیری و حملات تروریستی نیروهای جیش الظلم در مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان در شهرستان چابهار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سروان شهید «جواد جهان‌بیکی» دومین شهید مرزبانی کشور از استان گلستان در سال جدید است.

پیش از این در ۶ فروردین ماه امسال نیز سرهنگ شهید «محمدمهدی نجاتی‌نیا» از گلستان در درگیری با اشرار در شهرستان میرجاوه به شهادت رسیده بود.

  18 فروردین 1403
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 70466
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام