مدیر کل حج و زیارت گلستان:
اعزام بیش از 4هزار زائر به مراسم حج در سالجاری/حضور 35 کاروان اهل تسنن در مراسم حج

قاسمپور 22

مدیر کل حج و زیارت استان گلستان گفت: در مراسم حج امسال تعداد 4هزار و 975 زائر گلستانی به مدینه منوره و مکه مکرمه مشرف می شوند .

سید علی قاسمپور ظهر امروز در گفتگوی اختصاصی به خبرنگار گلستان فردا، اظهار کرد: تعداد 87 هزار زائر طبق اعلام سازمان حج و زیارت کشور  در مراسم حج امسال شرکت می کنند که از این تعداد 5 هزار ار گلستان در این مراسم معنوی حضور خواهند داشت.

وی افزود:  اعزام این تعداد زائر نشان دهنده بهبودی روابط سیاسی ایران و عربستان است که موجب خشنودی زائران بیت الله الحرام شده است .

قاسمپور گفت: این زائران از 12 تا 18 خردادماه از طریق فرودگاه بین المللی شهدای گرگان در قالب 39 کارووان که 35 کاروان آن مختص به اهل تسنن و 4 کاروان مختص اهل تشیع می باید اعزام می شوند .

وی ادامه داد: از تعداد 4 هزار و 975 زائر گلستانی تعداد 4 هزار و 345 نفر اهل تسنن و تعدا 630 نفر اهل تشیع هستند.

مدیر کل حج و زیارت گلستان افزود: گنبد با بالاترین آمار زائر و 15 کاروان در ردیف اول شهرهای استان قرار دارد.

وی گفت: با هماهنگی های انجام شده تعداد 3 مدیر هتل های گلستان برای اسکان و پذیرایی زائران در یکی از هتل های بزرگ مکه انتخاب شده اند که فقط 23 کاروان در این هتل مستقر خواهند شد.

  25 فروردین 1403
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 70483
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام