دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان

با هوشیاری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری گلستان ، فردی که با ادعای نفوذ  در دادگستری از خانواده های زندانیان کلاهبرداری می کرد ، شناسایی و دستگیر شد

به گزارش گلستان فردا، رئیس کل دادگستری گلستان اظهار کرد: این فرد قربانیان خود را از بین خانواده های زندانیان انتخاب می کرد و با این ادعا که در دادگستری نفوذ دارد و می تواند مرخصی برای مددجویان زندان بگیرد ، از آنان کلاهبرداری می کرد و بین 20 تا 30 میلیون تومان از هر فرد پول می گرفت.
حیدر آسیابی درباره نحوه شناسایی و دستگیری این کارچاق کن گفت: مبارزه با فساد به ویژه افرادی که آبروی دستگاه قضایی را خدشه دار می کنند یکی از برنامه های مستمر دادگستری استان است و در همین راستا علاوه بر پایش محیط های بیرونی و فضای داخلی حوزههای قضایی استان ، کارچاق کن ها و کارشناسان متخلفانی که سالهای گذشته دستگیر شده اند نیز، دوره ای پایش می شوند تا از جرایم احتمالی دوباره آنها جلوگیری شود .
حیدر آسیابی افزود: کارشناسان حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان در یکی از همین رصدها، متوجه رفت و آمدهای مشکوک این کارچاق که چند سال پیش دستگیر و دوره محکومیت خود را گذرانده بود ، شدند و پس از چند ماه رصد، از فعالیت های مجرمانه او پرده برداشتند.
وی ادامه داد: این فرد دستگیر شده و با صدور قرار بازداشت موقت ، فعلا در زندان است .
رئیس کل دادگستری گلستان بار دیگر به مردم توصیه کرد: فریب مدعیان نفوذ در دستگاه قضایی را نخورند و با اعتماد به این افراد علاوه بر این که فرصت دفاع قانونی در فرآیند رسیدگی پرونده های خود را از دست ندهند ، خسارت مالی هم نبینند.
تلفن گویای 1580 حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان در طول شبانه روز ، آماده دریافت گزارش های مردمی درباره متخلفان و کارچاق هاست.

  10 اردیبهشت 1403
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 70541
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام