امام جمعه اهل سنت شهر مرزی اینچه‌برون:
عملیات وعده صادق ۲ اقدامی قانونی و مشروع بود

وعده 2

امام جمعه اهل سنت شهر مرزی اینچه‌برون از توابع شهرستان گنبدکاووس گفت: عملیات وعده صادق ۲ در راستای خون‌خواهی شهیدان «سیدحسن نصرالله، هنیه و سردار نیلفروشان» و دیگر شهدای جبهه مقاومت ‌انجام شد و اقدامی قانونی و مشروع بود.

به گزارش گلستان فردا، آخوند مدد هوشمند با قدردانی از انجام موفق آمیز این عملیات، از رهبر معظم انقلاب هم به سبب رهنمودها و هدایت خردمندانه در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی تشکر کرد.

آخوند هوشمند ادامه داد: عملیات وعده صادق ۲ علاوه بر اینکه سبب عزت و اقتدار نظام اسلامی شد، ناامیدی دشمنان و استکبار جهانی را هم به همراه آورد.

به گفته وی، با انجام این عملیات مردم مظلوم غزه و لبنان هم که مدت‌هاست زیر بمباران رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند، بسیار خوشحال شدند.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس باتبریک انجام موفقیت آمیز عملیات وعده‌ صادق ۲ بیان کرد: این عملیات حق قانونی و مشروع جمهوری اسلامی در قبال اقدامات ناجوانمردانه و بزدلانه رژیم منحوس صهیونیستی در ترور شخصیت‌های کشورمان و رزمندگان جبهه مقاومت بود.

آخوند عبدالباسط نوریزاد افزود: جمهوری اسلامی با این عملیات موفقیت‌آمیز، اقتدار و توانمندی دفاعی و نظامی خویش را به منصه ظهور و به رخ استکبار جهانی کشاند.

وی اضافه کرد: عملیات وعده صادق ۲ علاوه بر شادی مردم کشورمان‌، مردم مظلوم جهان بویژه رزمندگان جبهه مقاومت و نیز مردم غزه، فلسطین و لبنان را خوشحال کرد.

آخوند نوریزاد همچنین خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی جنگ طلب نیست اما به هرگونه تهاجم و ورود به حریم کشورش، بشدت و کوبنده پاسخ خواهد داد.

 

 

 

  11 مهر 1403
بخش : گرگان / سیاسی
کد خبر: 70933
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام