رییس مرکز بزرگ اسلامی استان گلستان شعبه گنبدکاووس:
شهادت سردار سلیمانی برای اسلام بود

رییس مرکز بزرگ اسلامی استان گلستان شعبه گنبدکاووس فعالیت‌های این سردار بزرگ ایران را فقط برای دفاع از اسلام و نه مذهب دانست و گفت: اقدامات سردار سلیمانی در دفاع از اسلام سبب شد تا او به معنای واقعی کلمه سردار دلها و محبوب قلوب همه مسلمانان منطقه و جهان شود

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، آخوند عبدالباسط قره‌باش همچنین خاکی و مردمی بودن را از دیگر ویژگی‌های سردار دلها برشمرد و افزود: با اینکه او سردار سپاه و مقام بالایی داشت اما همواره بدون تشریفات و محافظ در بین اقشار مختلف مردم عادی حضور می‌یافت و با آنها گفت و گو می‌کرد.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های سردار سلیمانی در دفاع از اسلام سبب شد معاندین و ترامپ که اقدامات سردار برای آنها قابل قبول نبود، در اقدامی بزدلانه او را به شهادت برسانند.

آخوند قره‌باش ادامه داد: به‌عنوان یک روحانی اهل سنت که اگرچه جسم سردار را از دست دادیم اما روح او را از دست ندادیم و اکنون هزاران سردار سلیمانی داریم که پرچم مقاومت را همچنان برافراشته دارند و تا آخرین قطره خون از اسلام دفاع خواهیم کرد.

مدیر و مدرس حوزه علمیه اهل سنت «صوفی شیخ داز» شهرستان کلاله گفت: نتیجه جبهه مقاومتی که سردار سلیمانی برای مقابله با استکبار جهانی ایجاد کرد در گروه‌های مقاومت فلسطینی، حماس و غزه قابل مشاهده است.

آخوند قره‌باش ادامه داد: رزمندگان حماس و غزه اگرچه به لحاظ تعداد کمتر از ارتش رژیم غاصب صهیونیستی هستند اما با ایمان قوی و الگو گرفتن از سردار سلیمانی به مقابله با این غده سرطانی پرداخته و او را شکست دادند.

وی اضافه کرد: این رژیم غاصب که در عملیات طوفان الاقصی شکست خورد به کودک‌کشی روی آورده و با بمباران مناطق مسکونی و مراکز درمانی، مردم بیگناه غزه را به شهادت می‌رساند.

  13 دی 1402
بخش : گالیکش / جامعه
کد خبر: 70212
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام