سرپرست فوریت های پزشکی گلستان خبر داد:
یک نوجوان ۱۵ ساله در گرگانرود غرق شد

https://chabaharport.pmo.ir/pso_content/media/image/2017/10/64852_orig.jpg

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی گلستان از غرق شدن یک نوجوان حدوداً ۱۵ در رودخانه گرگانرود حوالی تمرقره قوزی کلاله خبرداد.

علیرضا کمال غریبی در گفتگو با خبرنگار اظهارکرد: یک نوجوان حدوداً ۱۵ ساله (فرشاد عاشورزاده) عصر پنجشنبه در حوالی روستای قرجه صوفیان کلاله غرق شد.

وی ادامه داد: این حادثه در گرگانرود بین روستای قره جه صوفیان و تمرقره قوزی اتفاق افتاد و عملیات برای یافتن نوجوان توسط نیروهای اورژانس و هلال احمر و غواصان شروع شد.

کمال غریبی گفت: ادامه عملیات یافتن جسد این نوجوان به دلیل تاریکی هوا به روز بعد موکول شد.

قلی دهنه، رئیس هلال احمر کلاله هم گفت: به محض اطلاع نیروهای این جمعیت با همراهی مردم به دنبال کشف جشد در مسیر رودخانه تا پشت سد بوستان به جستجو پرداختند اما علیرغم به کارگیری دو دستگاه قایق در رودخانه و پشت سد هنوز موفق به کشف نشده اند.

طبق گفته اهالی بومی منطقه این نوجوان برای شنا به داخل رودخانه رفت که به علت تند بودن جریان آب نتوانست از آن خارج شود و آب وی را با خود برد.

  22 فروردین 1398
بخش : کلاله / حوادث
کد خبر: 61677
مرجع: مهر
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام